تنگی نفس و پروتئین های سنگین در ادرار در FSGS

یک شنبه 5 خرداد 1392
ن : lafee

تنگی نفس و پروتئین های سنگین در ادرار در FSGS

 

تنگی نفس و پروتئین های سنگین در ادرار در FSGS

من FSGS و به تازگی تنگی شدید پروتئین breath.Urine از 5000 با cyclosporin.But به تازگی به 5000 again.What، افزایش به 1400 کاهش می یابد باید بکنم؟

تنگی نفس یک بیماری آزار دهنده برای افراد مبتلا به FSGS.It می تواند بیماران بسیار ناراحت است و حتی آنها را تمام شب را بیدار است.

تنگی نفس در FSGS است که عمدتا مربوط به دو شرط است:

همانطور که کلیه بیمار قادر به خارج کننده مایعات از بدن، ممکن است آن را ساخت تا مایع شود در اطراف ریه ها، در نتیجه در تنگی نفس و در نتیجه.

یکی دیگر از علت احتمالی تنگی نفس است anemia.Anemia یک بیماری است که در آن تعداد سلولهای قرمز خون کمتر از حد طبیعی است. به عنوان سلول های قرمز خون است که مسئول حمل اکسیژن به سلول ها در بدن هستند، کم خونی ممکن است به تنگی نفس منجر شود.

بنابراین، شما ابتدا باید مطمئن چه علت در مورد. اگر شما آن را به احتباس مایع مرتبط است، شما باید مایعات و مصرف نمک، استفاده از دیورتیک برای حذف مایع از بدن را محدود می کند.

اگر تنگی نفس در FSGS مبتلا به کم خونی وابسته است، رنین مصنوعی باید مورد استفاده قرار گیرد که می تواند مغز را تحریک به تولید سلول های قرمز خون. همچنین، اثر رنین را می توان با استفاده همراه با مکمل آهن افزایش یافته است.

علت پروتئین های سنگین در ادرار در FSGS

سنگین پروتئین در ادرار یک شتاب دهنده قابل توجهی از پروتئین FSGS.If در ادرار است بدون درمان رها شود، شما ممکن است به نارسایی کلیه در چند سال توسعه.

کلیه خود را از ادرار با تمیز کردن مایع اضافی را از خون شما است. کلیه های شما نیز کمک به جلوگیری از از دست دادن چیزهایی که بدن شما نیاز دارد، همانند FSGS protein.In، این فیلترها را در کلیه زخم به طوری که آنها می توانند پروتئین در بدن normally.Proteinuria زمانی اتفاق می افتد که کلیه های خود را اجازه نشت پروتئین را در ادرار خود جلوگیری نمی کند.

سیکلوسپورین و دیگر عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی می تواند کمک به سرکوب پاسخ غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن برای از بین بردن پروتئین در ادرار. با این حال، این وضعیت به احتمال بسیار زیاد به عود به عنوان زمینه ای حذف نشده است.

برای کنترل پروتئین در ادرار FSGS کاملا، هدف اصلی از درمان است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی. اگر چنین است، پروتئین در ادرار و سایر علائم همراه به طور کامل کنترل می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.